Lite bilder
Arbetande ungdomar är alltid trevligt:



Mamma arbetar också:



Golv lagt i ena sovrummet:



Agnes rum har fått likadant golv idag och ser för övrigt ut så här:



Julias Rum:



Tapetsering i allrummets alla vinklar och vrår:



Pappa får "god" hjälp:



Byggröran:

Maria

Snygga tapeter allihop! men tapeten i Agnes rum är skitsnygg. Vi hade en sån tidigare, jag saknar den jättemycket!

maria

Snygga tapeter allihop, men mitt hjärta klappar lite extra för Agnes, VI hade såna tidigare, saknar dem jättemycket!

Maria

Se där!! Dubbla inlägg... varför inte göra ett trippelt ?! hihi Jag antar att mitt budskap har kommit fram. haha

Agnes

jag vart jätte nöjd med mina tapeter, och du ska veta mor att jag är ännu nyfiknare på golvet!!!! :-D

Anna

Hej

Vad fint det blir! Det blir så "fädigt" med golv och tapeter ju.

Caroline

Så otroligt fint det blir!!!!

frida

Tack ska ni ha! Och Maria, du fick fram ditt budskap ordentligt, haha.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress