lussebak
Det har inte blivit så mycket husjobb på senaste tiden. Vi har jobat och jobbat, eller "vi" var väl synd att säga, Micke har jobbat som en galning. Jag har också jobbat men mer normalt.
På tal om jobb har jag betsämt mig för att gå tillbaka till mitt "gamla" jobb efter tjänstledigheten i Mars. Det känns som ett rätt val och hur skulle jag kunna tycka nåt annat när jag fått alla dessa fina kommentarer på min facebook:

har äntligen bestämt mig definitivt och det känns jättebra och helt rätt :)
Elisabeth Lundberg, Gertrud Dahlman och Carin Wåhlstrand gillar detta.
  •  
Marie

Du är så välkommen tillbaka, sååå trevligt! Skynda er till Kupolen när de öppnar, det är hur lugnt och fridfullt som helst då.

Eva B

Förstår att de på Jax blir glada att du kommer tillbaka, det har varit så roligt att arbeta med dig och det blir ett STORT tomrum när du slutar. Men man ska gå på "magkänslan" då brukar det bli bra. Tänkte åka till Kupolen i morgon innan arbetet om du har tid får du mer än gärna följa med då. Annars ses vi på em Kram Eva.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress