Glad Midsommar!
Alla dagar är arbetsdagar. Så även midsommarafton. Men vi hänger inte läpp för det, kör en kort dag idag och sen blir det silllunch och dans runt midsommarstången. Till kvällen ska vi grilla, har införskaffat engångsgrill hahaha, återstår att se om jag får fart på den.
Någon snaps blir det inte men kanske en öl till sillen och ett glas vin till köttet.
Alla dagar är som sagt arbetsdagar, så även midsommardagen!

Micke håller på att gipsa garaget, garageporten ska monteras i på Onsdag och då är det bra om det är färdiggipsat, åtminstone där porten ska hänga.
Målningen går så sakteliga framåt. Mycket att måla är det och jag ser fram emot när jag kan börja måla grönt.

Nu ska jag röja upp lite i hemmet, sätta på färskpotatis, ta fram matjessillen och jaga hem gubben från bygget. Ska även ta mig an den lite svårare uppgiften att försöka muntra upp vår truliga tonåring som tycker att midsommar i lägenhet utan mormor och morfar suuuger.....

Ha en skön midsommarafton och drick inte för mycket snaps.
ellen

hon kan väl ta bussen!

frida

ja, jag har föreslagit det men hon ville med till gammelgården och dansa sen var det nåt möte i helgen. Promenera lugnt runt busjön. Hörde att du blivit av med cykeln.

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress