Inget napp
Ingen har nappat på mitt förslag i föregående inlägg och det verkar som att vi får se till att ro denna båt i land i alla fall.

Jag tror inte jag egentligen ville ha något napp heller. Det är mycket jobb och man ledsnar ur ibland, vill leva vanligt liv emellanåt. Men vad gjorde vi då, då när vi levde vanligt liv? Jo vi gick och drömde om att kunna bygga ett nytt hus som vi själva utformat. Slippa bygga om efter någon annan.

Ja, och nu är vi där, vi bygger för fullt och huset har vi ritat nästan helt själva. Det är inte likt något annat hus och vi har satt vår personliga prägel på det.
Färgval och inredning har vi möjlighet att påverka i allra högsta grad.

Nej, det finns egentligen ingen anledning att fälla ner kepsen riktigt än. Det blir bra detta och i helgen kommer mor och far med lite ny energi.
Mamma kommer förresten redan imorgon tillsammans med Ellen. Hon är målarsugen har jag hört. Själv ska jag passa på att få en offert på badrummen efter ett litet snack med banken.
Tänkte få en offert på spackling också så får vi se vart vi hamnar.

Nu ska jag och Agnes ta en cykeltur ner mot stan och titta på folkvimlet. P & L i stan och hela sunkBorlänge lever upp. Det är härligt och kul med lite rörelse.
Carro

Man lär få ett psyk-bryt ibland. Det går inte att vara på topp året runt, dag ut och dag in ;)

Ha det gött nu!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress