frustrerande
Idag är jag ledig och tänkte plocka lite härhemma. Det finns ju lite att plocka med om man säger så. Det känns lite hopplöst då vi kanske inte får börja flytta i helgen som vi planerat. Målarna var inte klara i lägenheten än. Vi har inte ens bett om att få det omtapetserat, vi ska ju inte bo där så länge. Dessutom har dom haft ett par månader på sig sedan den förra flyttade ut.
Vi skulle få hämta nyckeln imorgon och har ordnat med flytthjälp under helgen, då ringer hon och säger att dom inte hinner klart.

Om det nu blir så att de inte hinner så får vi flytta under påskhelgen, när micke jobbar och det är betydligt svårarare att hitta flytthjälp.

I alla fall så var vi förbi tomten häromdagen och de hade sågat ner de stora träden som stod vid vägkanten. Skönt att vi slapp ta ner dessa själva.
Vi har fixat fjärrvärme och byggströmmen ordandas förra veckan. Troligtvis kommer de igång inom kort.
Jag ska försöka lägga ut lite bilder under byggets gång men just nu har vi ingen bra kamera men det kommer.

ellen

jag kommer till dalarna nästa tisdag, på kvällen. om jag får sova på nån madrass så kan jag hjälpa er att flytta då om ni får flytta. sen är jag kvar hela onsdagen, jag ska dock till doktorn. men jag kan hjälpa er iaf! hör av dig om ni får flytta på onsdag och om jag ska ta gustafs bil som har dragkrok!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress