I väntan på...
....att något ska hända så har jag tillbringat en stund i drömmarnas värld. Slösurfat lite och hittade en jätterolig sida med en massa heminredning:

www.inreda.com

Inte för att jag är sysslolös, har huset fullt i flyttkartonger som gapande tomma stirrar på mig och undrar när f-n hon (och han) ska få tummen ur.
Men idag får de vänta faktiskt.

Gottfrid skulle bli överlycklig av detta:



Han älskar bilar och drömrummet skulle vara ett rum fyllt av dom.

Tapeter finns det en uppsjö av.

Tex den här som jag tycker är läcker men jag vete sjutton vart den skulle passa.




På Onsdag är det dags för byggsamråd med gubbarna på kommunen. Har fortfarande inte fixat den där försäkringen måste göra det imorgon.
Magnus

Kan vara något för ert nya hus

www.fasadsiffra.se

Carro

Halloj!



Nu lär jag skriva en rad till er! Jag har läst er blogg sen jag hittade den när jag sökte på folk som byggde hus i vår stad. Då hittade jag er & era grannar.

Så nu ska jag presentera mig! Jag heter Carro & jag & karln min ska bo på er gata! Vi är Persiljan 1!

Vi ska börja bygga i sommar någon gång!



Ha det gött så länge så hörs vi garanterat! /Carro

Frida

Hej Carro. Vad kul att du hittat oss. Då kommer vi att bygga ungefär samtidigt. Vi kör igång med grunden i April tror jag.

Vi ses

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress