knopp eller handtag
Det rullar på nu.

Lagfarten på tomten är klar, byggfelsförsäkringen snart klar, entreprenörerna utsedda, leveransplan klar, grundplan klar, Protokollet från byggsamrådet klart.
Väntar på entreprenadkontrakten så att vi kan diskutera radonsäkerhet och göra upp kring det med grundläggare och VVS entreprenör.

Köket har vi funderat klart på tror jag, återstår att bestämma handtag och knoppar och det är inte lätt fastän man kan tro det. Särskilt svårt är det när vi inte kommer överrens.
Tre alternativ finns det, den första är mitt förslag, det andra handtaget är Mickes förslag och det tredje är också ett alternativ som dock känns lite tråkigt då vi har liknande handtag i vårt nuvarnade ek-kök





Köksluckorna ser ut så här:




Jag tycker om liggande väggpanel av den här typen:


Jag funderar på om det skulle bli fint i köket?

Jag känner att jag skulle vilja gå en inredningskurs men det är svindyrt så jag får läsa inredningstidningar och inredningsbloggar istället.

Nog om detta och över till lite tråkigheter.
Grannarna som bygger nu har haft inbrott på bygget x flera och det tycker jag är helt sanslöst. Fan att man aldrig kan få ha något i fred rent ut sagt.
Torra bullar blev bytet från senaste rundan och kanske skulle man göra så att man lägger ut en bullpåse på trappen varje kväll så slipper Idioterna bryta sig in i huset.

Nu ska jag titta på Fuskbyggarna på TV så får vi se om jag kan sova inatt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress