Bryta färg eller bryta ihop
Jag bryter snart ihop! Inte trodde jag att det skulle vara så svårt att hitta en färg till huset. Idag var jag och fick färgprover på två kulörer som jag verkligen trodde på. Måste tänka om, dden ljusgrå blev alldelest för vit och den grå blev nästan silvrig.
Nej mer åt det beiga hållet tror jag men ändå väldigt ljust och sen brungrått på knutar och foder. Kanske det kan vara nåt.
Ja, inte vet jag. Jag ska lägga mig nu och drömma om fasadkulörer.

Sussi

Halloj! Jag förstår att det är svårt med att välja rätt färg, det hänger på så mycket. Humör, ljuset, tanken osv. men det vet du, Men glöm inte att det alltid går att måla om ifall att det blir tokigt.



<3

Maria

I Know the Feeling..... kan du gissa varför vårat hus fortfarande står omålat.... man vill ju liksom att det ska bli rätt på en gång, det blir både dyrt och jobbigt om man skulle måla om ett färdigmålat hus

Frida

Men nu har vi bestämt oss och det känns SKÖNT! Nu blir det målarkläder PÅ!

Ellen

Åh jag kan måla! Blev lite sugen på det faktiskt... Haha

Stina

Hoppas på bra målar väder!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress