9
IKEA handla hemma! Min favorit på nätet just nu, haha.
Gjorde några inköp igår kväll.

Då vi har ett par små sovrum så fick det bli en av mina favoriter från ikea, en garderob som endast är 38 cm djup. Perfekt! Den försvinner liksom in i väggen på nåt vis. Julia är det som får den på sitt rum de det är mest svårmöblerat, hon valde spegeldörrar.


Agnes får överta Julias byrå och får istället en ny säng med rejäl förvaring i lådorna under:

Dessutom beställde jag två bänkskåp med bänkskiva till tvättstugan. Det blir mer bänkyta och det behövs. Vi (eller jag, ska jag säga, för Micke var inte ens hemma och hade därmed ingen talan, hihi) valde denna lucka:


De här knopparna till:


Det blir finemang. Och jag är verkligen nöjd med tvättstugan. Var rädd att den grå färgen på väggarna skulle kännas som betong men tillsammans med allt det vita blir det kanon.

Idag har badkaret också anlänt från Luleå och finns i Borlänge någonstans. Spännande.
Nu väntar vi bara på duschväggarna som är beställda.

9 dagar kvar.....
julia

jag va med och valde till tvättstugan!

Eva B

Vilket fint hus ni "får" och vilka fina färgsättningar, och sen köket på det, toppen !! Tack för titten idag, vi ses Kram Eva.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress