en vecka före inflytt

Och spänningen stiger (hur nu det är möjligt).
Jag hoppas verkligen att elektriker och vvs kommer nästa vecka. Fem ynka arbetsdagar kvar innan vi kommer paltandes med vårt bohag. Hjälp!

Med hela pallet fullt av snor så går det mesta tungt. Helgen för mig innebär jobb på jobbet och för Micke blir det golvläggning i vardagsrummet.
Listningen har påbörjats och ett av sovrummen är HELT klart.

Badrummet blir klart idag.

Min mamma kommer till undsättning i helgen så att vi får arbeta i lugn och ro, det tackar vi för.

Badrummet som är under arbete:



Köket har fått knoppar:



Tvättmaskin och torktumlare väntar på att få kopplas in:



Listningen påbörjad och efter att ha bearbetat överraskningen (vi trodde att hela köket och all montering med garderoberna skull göras i steg 4 men fick ju veta att vi får göra hälften själva. Det framgick inte av beskrivningen) så har vi påbörjat arbetet med att slutföra monteringen av kök och garderober. Sen ligger badrumsinredningen och väntar också.

Nej! här kan jag inte sitta. Buss på, dags att sätta fart. Först ett samtal till FH med lite synpunkter!

Caroline

Åh va spännande för er! Det pirrar till och med i mig när jag läser om hur nära det är!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress