värmebölja
Nu har jag varit och röjt upp lite skräp i huset. Skulle behövt åka någon vända till tippen också men tiden räcker inte riktigt till.

Golvet på Julias rum är i alla fall klart och det tar jag som ett tecken på att fossingen läkt på byggherren.

Lilla toan är klar:



Kaklet i köket är klart:



Tvättstugan är nästan klar:



Värmeväxlaren har kommit upp och värmen är på vilket jag märkte när jag var där och städade. Svetten lackade kan jag säga och jag varnar våra hantverkare för värmeböljan. Jag tror vi får ringa G och höra om vi inte kan dra ner värmen lite. Den där växlaren är ju så modern också så vi vet ju inte riktigt hur man gör.

Nu ska jag ladda för morgondagen och första "riktiga" jobbdagen. Har lite annat att ta itu med också.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress