svinkoppor
Lördag morgon och jag vaknade med värsta huvudvärken. Och NEJ, jag är inte bakis. Sovit för hårt tror jag för nu är den borta.

Nu har jag i alla fall sanerat snart hela huset mot dessa äckliga små svinkoppor. Andra omgången som Gottfrid måste äta penicillin. Han gör det så snällt men det känns förbaskat onödigt. Särskilt som jag fått höra att vissa föräldrar skickar barnen till dagis med skiten. Vi har tragglat och haft honom hemma först en hel vecka och nu igen i slutet av veckan. Han har jätetråkigt och vill ju vara på dagis men vad gör man inte för att bli av med svinen.
Personalen skulle hålla koll nu så jag hoppas alla kan tänka till och läka ut såren hemma.

Idag blir jag gräsänka eller vad det kallas. Micke åker till stockholm till brorsan och jag får en helhelg tillsammans med barnen. Undrar vad vi ska hitta på. har ingen bil så det blir aktiviteter på cykelavstånd. Om inte solen kommer fram kanske vi får ta en tur till kupolen. Skulle behöva fylla på Gottfrids garderob lite. han har växt ur eller slitit ut alla sina byxor nästan.



Slänger upp en bild på vår nya postlåda.



Och en härlig sommarbild
Agnes

svar på kommentar: Tack Mamma! ♥

Agnes (igen ;))

svar på kommentar: Tack mamma ♥ det är tack vare dig som jag har blivit så duktig och att mitt intresse har ökat! tack vare att jag får låna eran kamera! älskar dig, pusselipuss ♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress