Hemsjukvård-bokstavligt talat
Jahapp!! Sista dagen i hemsjukvården blev just det....Hemsjukvård.
Är hemma med en krassilg pojke. Han hade feber inatt, värmde som ett litet element i sängen. Är dålig i magen och säger att han har huvudvärk. Hmmm, vi får se hur det utvecklar sig men det finns ju lite på menyn att välja bland:
Vattkoppor, Magsjuka och förkylningar går runtomkring och på dagis.


Nu sover han i alla fall och jag har gjort detsamma på soffan en stund.

Jag längtar efter våren. Bilden som är på headern känns väldigt vintrig. Ändå är det mindre snö där än det är nu ute. Usch, rätt trött på det nu.
Nej in med lite tulpaner så man kan känna lite vårkänsla. Jag älskar tulpaner i olika färger, man blir glad av tulpaner.
Min vän i Piteå älskar också tulpaner och hon fyller år idag. Disträ som jag kan vara så har jag inte hunnit skicka blommor till henne men bjuder på en bukett här.
Grattis, Grattis.



Lönen är in på kontot idag och hälsar på. Då suger det i shoppingtarmen och jag skulle gärna vilja traska in i någon trevlig inredningsbutik och shoppa loss. Tex Annas Hem i hantverksbyn som jag blivit rekomenderad.

Ska nog ta och göra ett besök där och lämna plånboken i bilen för den här månaden måste jag faktiskt ta och köpa mig nåt nytt till garderoben. Den gapar tomt och snart får jag gå med rumpan bar kan jag meddela. Men jag har inget intresse av klädinköp. Tycker det är astråkigt, hittar aldrig nåt, allt känns dyrt och att kliva in i en provhytt är som att möta en alien. Blä, blä, blä. Nä tacka vet jag barnavdelningen, och inredningsbutiker.
Jag hamnar oftast där eller så behöver tjejerna nåt nytt då prioriterar jag det. Men, nu ska det visst vara min tur.

Maria

Annas hem är toppen. Jag Lovar!Det suger i min shopping tarm med men jag har lovar P att ta det lugnt hihi

AnnLo

Tack kära vän ;) Att du kommer ihåg att jag älskar tulpaner...skickar en stor kram till dig.. love you my friend!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress