Söndag

Gottfrids sjukdom blev inte allvarlig alls. Han sov i nästan 4 timmar på Fredag fm och sen var han frisk i stort sett. Hade lite huvudvärk på em men igår var det full fart´igen.

Tittade in på jobbet i Fredags em och rensade mitt skåp, min väska och mina lådor. Där väntade chefen och arbetkamraterna med en jättefin orchidé.

Tusen tack alla, det värmer!





Kommer att sakna mycket därifrån men det känns ändå som ett rätt val att gå tillbaka.
Jag ska försöka gå upp lite i arbetstid också. Eller försöka och försöka, jag ska jobba 85 % istället för 75%. Det ger lite extra tillskott i kassan vilket är välbehövligt inför sommar och semester osv.
Återstår att se hur det funkar.

Jag har tagit en semesterdag imorgon då barnen har sportlov. Tänkte kanske åka en sväng till plättbacken. Agnes ska prova sin snowbord och Gottfrid älskar att åka bob.

Jag har precis återhämtat mig från maratonmigrän. Det var längesedan nu men i helgen var den väldigt ihållande. Jag har nån konstig migrän som sätter sig på ena sidan och gnager. Jag blir inte nödvändigtvis sängliggande men nästintill. Jag ser konstigt och mår allmänt pissigt. Migränmedicinen gör mig lätt drogad och det krävdes två doser för att kurera kärringen.

Nu är det dags att ta tag i söket härhemma. Frukosten avklarad, bara smulet kvar!2

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress