datahaveri
Jobbat några dagar och törs knappt nämna här att jag nu är ledig två dagar (förlåt E, men jag kunde inte låta bli). Skönt! Kommer att sakna alla lediga vardagar när jag börjar på VC igen. Blir ju inget helgjjobb vilket innebär mer jobb i veckorna. Men en ledig dag i veckan ska jag ha i alla fall.

Tittar på fuskbyggarna och känner en enorm tacksamhet över att vi haft sån tur med vårt bygge. det är så himla mycket som kan gå fel och det finns så många bedrägliga människor som fullkomligt struntar i  vad de gör med andra människors pengar och liv.
Våra hantverkare och Fiskarhedenvillan har skött sig bra även om vi haft en del synpunkter, vore väl mer konstigt om vi inte haft synpunkter, det är ju ett stooort projekt och kostar en del pengar och då blir man lätt lite petig. Jag tycker dock överlag att servicen varit god och hantverkarna seriösa. Vi bor verkligen i vårt drömhus, det står stadigt och vad vi vet är det torrt och utan större skavanker.

Se upp därute för oseriösa människor.

För övrigt har vi drabbats av datahaveri och det är inte särskilt kul. datorn hittar inget operativsystem och vägrar starta uppbutiker istället för i databutiken. Supertråkig utgift! Tur barnen har datorer så att vi kan invänta att någon readator dyker upp, vägrar köpa en dyr dator då den ändå inte håller mer än nåt år.

nu är det kväller
EvaB

Godmorgon. Sitter på jobbet (oops får man surfa på arbetstid???)och valde "din" blogg, och ja "lyckos" dig som får vara lediggggggg och två dagar dessutom. Ska dra av denna dag snabbt och vet du vad sen är jag ledigggggg treeeeeee dagarrrrrrrrrr i sträck dessutom ;)

Oscar har sett nåt "gult" i handfatet, usch, så du förstår vad jag ska roa mig med till helgen, nåja några vändor till Dalarnas vackra ishallar hinns nog också med mellan städtrasor och skurmoppar, eller vad tror du??

Nej om jag skulle jobbaaaaaaa lite nu då. Ha några sköna lediga dagar så håller du ställningarna här i helgen :) Kram till dig från mig.

Frida

Härligt med 3 lediga dagar, det är du värd. Jag har ju lätt alzheimers som du vet och fattade såklart inte det där gula i handfatet?? Ha en bra jobbdag och en skööön ledig helg. Kram

Marie

Supertrist med datorer som krånglar. Min börjar, liksom jag själv, att tappa minnet!

Men, nu ser vi fram och börjar räkna ner tills du kommer tillbaka till jobbet!

Frida

Vad du är snäll Marie, dett känns roligt att komma tillbaka när man känner sig sådär välkommen :)

Min hårddisk är inte heller så pigg alla gånger ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress