Tisdag
Nu är Julen slut hemma hos oss så när som på amaryllisarna som envist håller sig i blom



Är ledig idag också och vi bara slöar jag och Loppan. Har varit ut på Bob-tur och nu äter han lite korv med bröd.

Igår var vi en snabbis på kupolen och jag hittade några lampor på rea.
En till Allrummet



Och sen köpte jag lampor till vardagsummet. Micke tyckte de liknade Hallowenlyktor så vi får väl se hur länge de sitter där.






För julklappspengar införskaffade vi tidigare den här lampan till taket i allrummet





Lampor är roligt. De kan förändra ett helt rum. Men dyrt!! Usch!

Fler julklappar! Fick den här jättefina lyktan av mamma



Den fick ersätta julehjärtat som hängde där tidigare.

Barnen har börjat skolan idag, skönt för dom att komma in i lite rutiner igen. Gottfrid han åt upp sin korv och sen sa han: Nu går jag och lägger mig!
Så plötsligt fick jag lite egen tid.
Tar en kopp kaffe till!
AnnLo

Super snygga lampor!!

Kramis

Caroline

Jättefina lampor juh!! Jag har också brist =(

Dyrt =(

Maria

Tjing Tjing! Jag har kommit fram till att jag är lite av en lampfetichist, lampor gör så mycket för ett rum! En av era lampor såg jag att ni införskaffat innan du skrev om på den, och jag är riktigt imponerad av den om jag bara visste var jag skulle kunna ha en lika dan... Inte för att jag en en fönstergluttare, men en sån skönhet missar inte jag:-D Kolla in min blogg och bokmärket lampor så ser du vilken lampa jag är sugen på och planerat för innan huset för var klart:-P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress