Royalties och Torsdagsstädning, dessutom serieseger....
Idag har det varit kunglig yra på jobbet. Kronprinsessan Victoria och hennes prins besökte Gemensamma krafter som ligger i huset bredvid mitt jobb.
Herregud vilken apparat säger jag. Säpo och avspärrningar  osv.
Jag är ett stort fan av Prins Daniel som ju har släppt hela sitt eget liv för sin prinsessas skull. Hon vet ju inget annat men han har ju fötterna i två världar och det kan inte vara lätt att anpassa sig till det kungliga livet. Men, kärlekens vägar är outgrundliga. Jag tycker han är rätt fantastisk och hon får det bästa av två världar. Kärleken till sin prins, ett avslappnat liv i ockelbo och sitt "normala" liv som prinsessa.

Jag hann aldrig se dom, var upptagen med benlindning just då. Däremot hängde tydligen hela DLM som apor i de små fönstren för att få en skymt.
Jag får nöja mig med att titta på min prins
Eller förresten, jag har ju två:
 
Undrar vem som tycker det här spelet är roligast.

Idag är det Torsdag och då städas huset. Det är så himla skönt när det är klart och fasen vad det blir skitigt på en vecka, trots att vi ju faktist dammsuger en del däremellan.
Det börjar bli dags att städa undan röran i tvättstugan och organisera upp den lite så att vi kan använda den som grovingång. Det dras in en hel del skit nu och med vardagsrummet i direkt anslutning till hallen är det små stenar ända in till soffan.

Nej, nu ska jag vänta in Agnes som varit till Hallstahammar på handbollsmatch. Tjejerna är otroliga och har nu gått obesegrade genom hela Mellansvenska serien och hela U3 serien. Det betyder 2 seriesegrar och dessutom tog de sig till steg 4 i ungdoms SM. Jag är stolt mamma till en av brudarna:

Klicka på länken så får ni se deras uppvärmning

http://www.youtube.com/watch?v=TmgAIq4LvOY





 

PennyMade

SV: Ja då hade jag rätt då =D



Men vad skoj, vi bor i Bullermyren vi :)



Blogggrannar då hi hi



Ha en skön Fredag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress