Skitproblem
Inläggen duggar inte tätt men hjulet snurrar och dygnet har för få timmar.
Bjuder på en "Gottfrid":

Som vi har trilskats med denna blöja han envisas att bajsa i. Han är helt torr för övrigt men avfallet har han haft svårt att slita sig från. Det har resulterat i flera totalstopp, tårar och tandagnisslan. Men plötsligt händer det....med rätt metod i rättan tid så går ALLT!

Han har haft en riktig bilbaneperiod och med sina få Hot Wheels-delar har han byggt de allra mest fantasifulla banor till bilarna, kollat in olika modeller på youtube och försökt efterlikna.
Häromdagen kom han och ville ha mer banor att bygga ihop.
DÅ slog jag till!

Men Gottfrid, inte köper vi väl mer bilbanor om du ska fortsätta bajsa i blöjan! Det förstår du väl, det är ju bara bäbisar som bajsar i blöjan?

(fy så elakt detdär  lät när jag satte det på pränt!! vilken dj***a kärring till morsa den pojken har, stackars krake)

I alla fall så funderade han en stund och sen bestämde han sig för att tömma avfallet i toaletten där det hör hemma. Efter två dagar och lika många "lass" så fick han så belöningen, en bilbana med biltvätt och kärringen till morsa fick punga ut med några hundralappar och trodde att skitsaken var löst för gott.

MEN, pojken är inte på något vis dum, tvärtom, smart som få och idag hade han tänkt ut en plan.

Gottfrid: "Mamma, jag vill bajsa i blöjan" sa han. "JAg kan bara bajsa på toaletten om jag har räserbajs" (och om han mutas med bilbanor)

Jag: "Men Gottfrid, du skulle ju bajsa på toaletten nu!"

Gottfrid: "Får jag en till bilbana om jag gör det?"

Hmmm, smart var det ja, han har hittat ett sätt att förhandla till sig bilbanor minsann.

Nu fick han vackert göra ifrån sig på toaletten utan löfte om någon mer bilbana.  

Så var det med det, intressant eller hur.

Nu är det kväller.





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress