Stockholmshelg
Det händer grejer!
 
Exakt vad tänker jag inte avslöja riktigt än, hehe....
 
I alla fall blev det en tur till Vallentuna och käre bror i helgen. Vi har ägnat oss åt flyttbestyr, jag har dock inte flyttat så mycket utan mest sett efter två söta busungar.
 
 
Vi hann med att umgås också, lite nattsudd i trevligt sällskap är aldrig fel men kan vara påfrestande för orken om man är otränad som jag. 
 
Vi blandade upp flytt och nattsudd med sport. A-flicks sm i Rimbo närmare bestämt. Fröken Agnes spelade och tjejerna tog sig direkt till steg 3 , bra jobbat!
 
 
Söndag em tillbringades på Ikea i uppsala. Det blev en kostsam paus. Lite smått och gott hamnade i korgen och plånboken fick sig en snyting. Men helt självförvållat. Kul är det med Ikea i alla fall. Gottfrid tillbringade en timme i lekrummet. Han älskar Ikea, både köttbullarna och barnpassningen.
 
Nu har jag jobbat, handlat, tvättat och duschat. Sitter med Julia och Natasha i köket, tjejerna pluggar (åtminstone säger dom det men vad jag kan se är dom mest ute på fejjan) och jag bloggar. Inser att det har sina fördelar att vara vuxen. 
 
Nu ska jag sätta mig framför brasan en stund och sen ska jag kojja!
God natt folket.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress