Mitt i livet och väldigt tillfreds med livet
Blir varm i hjärtat och lycklig i sinnet när jag inser vilken otrolig tur jag har med så mycket fina människor jag har i min närhet. Firats i flera dagar av nära och kära.
Av mina nya kollegor har jag uppvaktat med blommor, sång, middag och vin.

Presentkort på kläder, massage och en barnfri kväll med skjuts av finaste ungarna.

Finbestick av käraste föräldrar och syskon. Dessutom en jättefin dalahäst som hälsar välkommen, tillverkad av pyssliga kusinen Ida.

Finaste hjärtat och ljuslykta i glas av älskade maken.

Blommor och choklad av bästa svärmor.

Blommor med bud från bästa Marie

Dessutom telefonhälsningar och gratulationer på fejjan och sms.

Sen är ju inte gåvorna i sig det viktigaste utan det faktum att så många lagt sin tid, energi, tanke och pengar på MIG

Jag är lyckligt lottad och tar med mig den känslan in i medelåldern.

Kompletterar med ytterligare ett par bilder på fina gåvor.






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress