Desigual frälst
Jag är ingen modemänniska, ingen trendig stekare, ingen shopperska över huvudtaget.
Jag har egentligen ingen koll alls på vad som är inne och bryr mig inte om märkeskläder utan klär mig i gamla trasor som jag trivs i. 
 
MEN, jag klev in i en butik i Uppsala häromdagen och blev frälst. Jag känner till märket sedan tidigare, har sett ett par snygga klänningar förut.....men det här var nåt speciellt. 
 
En hel affär i två plan med kläder både för dam, herr och barn. 
DESIGUAL mina vänner.....jag önskar verkligen att plånboken min vore lite större
 
Sommarklänning:
 
Lite mer mot hösten:
 
 
Till lilltjejen
 
och killen
 
Eller kanske en ny plånka (vad man nu ska med en sån till när man redan shoppat upp pengarna)
 
 
 
Jag funderar allvarligt på att beställa den svart/grå klänningen. Den turkosa älskar jag också men den är lite somrig.
 
Ja snygga kläder och framförallt lite annorlunda. Me like!
 
Marie Pettersson

Superfina kläder. Var in i butiken i Göteborg i somras. Kom faktiskt ut med en tröja som är precis sådär fin som man bara älskar. Färgglada kläder gör en glad. Slå till! Havregrynsgröt en månad är inte tokigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress