Och där gick luften ur ballongen
Bjuder på denna fina visa en dag som denna.
 
<div>
 
 
 
Min semestereufori har övergått i någon sorts enorm trötthet. Som att luften gått ur mig ungefär. Kanske är det så att den har det helt enkelt. Efter ett par underbart sköna veckor på camping så är det ganska skönt att vara hemma lite också. MEN....jag känner mig bara rastlös och stressad. 
 
Trött som fasen och har egentligen inte lust med nåt, men har ändå inte ro att bara slänga mig på soffan med en bok. Tycker att jag borde göra roliga saker nu när det äntligen är semester. Åka på små utflykter och liknande. Sen har vi ju en levande krutburk härhemma också som begränsar möjligheterna att bara slänga sig på sofflocket. Herr krut ska ju aktiveras också. Suck.....
 
Idag regnar det dessutom och det gör ju inte stämningsläget direkt högre.
 
Passat på att städa idag, det var några veckor sedan men nu är det rent igen. Sen åkte vi på en liten loppistur. Var till Tulavippan i Djurås och till rasta och fynda i Gimsbärke. Hittade inget annat än en dajmstrut. Men det är roligt att gå runt och titta på gamla prylar. Hittade en gammal köksvåg, kockums, men snåltarmen drog åt svångremmen så det blev ingen idag. 
Micke "fyndade" dock nåt litet glasföremål som han ska ha sina plektrum på......tror han. Men jag känner M.D och är säker på att plektrumen nog aldrig kommer att hitta till glaspjäsen!
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress