Bagge Wahlgren .....
.......har fest varje tisdagkväll och jag kan inte sluta skratta.
De må leva i sus och dus, lyx och flärd men de är då banne mig inget märkvärdigt folk för övrigt.

Skrattar mest åt Niclas.....
Han och Micke är född samma år, båda önskar de vore 180 cm lång, båda tycker att fräcka skämt är det roligaste som finns, har samma syn på fest (man tar på partymood, går det man tycker öre kul så löser sig resten). Kan känna igen lailas förskräckelse när gästerna fråga ut om det ena pinsammare än det andra.

Ja dom påminner om varann så det är skrattande.


Från det ena till det andra.

Lyfte arselet från soffan och åkte till friskis på jympa. Skitdrygt.....men nu mår jag bra :-)

Åkte hem och beställde biljetter till vårens happening . Det blir Dixie chicks konsert i Stockholm i Mars och jag kommer vara där :-):-) så himla kul. Jag får biljetten i julklapp av Micke. Micke följer också med, han får en biljett av Gustaf i julklapp. Gustaf hänger också med....han får en biljett av mig julklapp. Då var det klappat och klart och alla är nöjda och glada :-)

För övrigt har jag klappat klar och slipper hysterin som uppstår i helgen när Sverige går man ur huse i klappjakten.
Jag slipper trängas bland calicivirus, influensavirus, svettiga shoppare och snoriga ungar. Lutar mig tillbaka i hemmet, tar lite glögg och en pepparkaka och njuter lite istället......... tills det är dags för det stora kundvagns rallyt på Ica Maxi :-)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress