Feb. 24, 2013
Har skaffat mig förmågan att använda helgledigheterna till att hämta energi och ladda batterierna.
Jag har så mycket att vara glad för.

Jag har ett jobb jag tycker är roligt numera. Minskad stress och press, ordning och reda, mycket självständigt arbete men med hjälpsamma och trevliga kollegor omkring mig. För första gången på ganska länge är det roligt att gå till jobbet, det är en skön känsla. Att slippa använda hela söndagen till att våndas över måndagsstressen är en befrielse.

Denna helg har bjudit på flera guldkantade aktiviteter. Gårdagen har jag redan redogjort för. Fortsatte helgen idag med att tillbringa några underbara timmar i vårsolen tillsammans med Gottfrid Julia och Micke vid plättbacken. fika i solen som värmde på kinderna.









God lunch efter det sen kaffe i soffan innan jag och Julia for och tränade. Indoor walking satte fartyg på må-bra-endorfinerna och jag kan nu sova gott.

Pricken över i:et....grädde på moset ....har varit att vi fått värdefull tid med älskade Julia som annars har fullt upp och hennes aktiviteter brukar krocka med våra. Men inte denna helg alltså.

Agnes var hem och vände. Från Amsberg till Djurmo och tjejkväll. Hon har också haft en bra helg tror jag..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress