fredag.....
jobbat idag och det är en härlig känsla när det är kul att gå till jobbet!

Gottfrid har hostat och hostat men verkar ganska pigg nu så det kanske vänt i alla fall.

Själv har jag jordens huvudvärk och känner mig fredagstrött å det grövsta. Väntar hem Micke och Julia sen blir det godnatt.

Gottfrid och jag har Fredagsmyst i vår ensamhet. Popcorn var det godset jag kunde hitta i detta godisfattiga hem. Dessutom blev chokladkakorna kvar i bilen som Micke har till jobbet. Jag får med andra ord ta med godissuget in i sömnen för en apelsin rådde inte bot på begäret!


sänder en hälsning till min vän Marie som är på lokal ikväll och svingar sina lurviga till tonerna av Stiftelsen. Ha så kul så ses vi på gymmet imorgon....pigga och alerta...hehe


Marie

Japp BÅDE pigg och alert!!! Och lycklig över att ha fått sett dem. Fast roligast var ju att träna...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress