shopping
Efter att ha tränat ett skivstångspass i spegelsalen på friskis så insåg jag raskt att nåt måste göras åt stilen.....eller rättare sagt den icke existerande stilen!

Att se sig själv i helfigur iklädd Julias 6-7 år gamla träningsbyxor med hål i grenen och på låret samt trasig dragkedja vid vristen som tillfälligt dragits ihop med en röd gummisnodd. Agnes avlagda fd vita träningströja som pimpats med ingrodda fläckar av handbolldklister. Lägg till det ett par strumpor med hål i och en förvirrad tant som aldrig tränat skivstång tidigare och var minst sagt bortkommen, Ja då har ni bilden av Moi framför er och förstår varför en makeover var nödvändig!

Träningsbyxor och två tröjor hjälpte till att tömma plånboken men sen ni jäklar gick det som en dans att träna.



Jag skaffade mig även en mobilhållare att sätta på armen så jag kan lyssna på musik utan att behöva ha mobilen i byxlinningen. Där har den tidigare halkat omkring i svetten under passen.

Tillade goda Enchiladas till kvällen och Gottfrid fixade salladen helt själv. Skar alla grönsaker med vassa kniven utan att skära sig. Utbrast sen belåtet: " Oj vad jag var bra på det här."





Ha en fin helg alla.
Tjo ......
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress