sjukt nöjd....
.....med kvällens joggingrunda. 6 km utan att behöva gå, första gången i mitt liv jag klarar det.
Ger min vän Marie "skulden" för det. Mer driven kvinna får man leta efter och nu har hon dragit med mig i joggingträsket. Att peppa varandra ger en ordentlig knuff i arslet.

Köpte ett par löparskor igår.....de dyraste jag ägt och de gick ju som en dans.

Marie

Jag är syndabocken alltså, det tar jag som en komplimang!
Du var ju min syndabock i Mellsta, blåmärkena finns fortfarande kvar Frida...
Ska ut på min andra runda när jag slutar idag, skorna är ju det bästa som finns, dyyyra men jäklar vilken skillnad.
Jogga måste vara det ultimata träningsgrejen, hela kroppen aktiveras, lungorna får ventileras och så får man lyssna på ljuv musik i lurarna.
Kram på dig, vi fixar tjejmilen 2014 galant!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress