bra start....
.....på helgen med finaste tjejerna.

efter jobbet mötte jag Julia på grekiska restaurangen för lunch. Inte ofta man får egentid med den damen.
Hade en mysig lunch och då hon for på ett möte åkte jag på kupolen en stund innan jag hämtade Gottfrid. Sen mötte vi upp Julia på intersport och hann även med kupolen igen och granngården.

Hämtade sen upp Micke, köpte med nybakade kanelbullar och åkte hem till Louise och fikade. Hon fyllde år igår ....23 st närmare bestämt.
Jag träffade henne första gången när hon var 9 år.....Mmm, åren ramlar på minst sagt.

Så härligt att starta helgen med lite kvalitetstid med två av våra fina ungar.

Efter världens största kanelbulle har jag intagit ryggläge i väntan på att pizzadegen ska tina.
Marie

Härligt med egentid med barn OCH kanelbullar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress