Ta hand om livet...
....man vet aldrig vilken vändning det tar. Från glädje till tragik på bara nån timme.
Ta vara på glädjen!

Nu till nåt helt annat.

Jag är en usel trädgårdsmänniska. Inte intresserad helt enkelt. Jag skulle gärna så och skörda, pynta och plantera och omger mig med vackra växtligheter. Men jag har varken tålamodet, lusten eller orken att sköta om det. Glömmer vattna de futtiga krukväkter jag har och utekrukorna går ofta samma öde till mötes. Inte min grej helt enkelt.

Igår fick jag dock ett litet ryck och grejade till det lite på farstubron. Är nöjd och funderar på att utöka växtligheten med lite ljung på gavel också.





Körde årets sista grillning igår.





Ellen

Jo det kan man ju säga.. Trodde inte det var sant när jag fick samtalet bara några timmar efter att jag kommut hem på lördagsnatten... Tror knappt det är sant nu. Usch

Frida

Ja, Ellen. alldelest fruktansvärt! Men vilken änglavakt de hade i all bedrövelse. Dom finns hos mig i tanken dygnet runt och jag är så glad att ingen människa behövde sätta livet till. <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress