Vabbar in advent
Allergireaktionen verkade lösa ut förkylningen ordentligt. Efter att ha varit ganska pigg i fredags så blev han mer hängig igen i Lördags kväll. Är fortfarande snuvig och hostig och fick stanna hemma idag också. 

Vi fixade lite läxa i helgen och har läst så jag hoppas han kommer ikapp kamraterna. 



Blir förbannad på mig själv när det gäller vab. Varför är man så plikttrogen och gör sitt yttersta för att vara till lags. I morse slog det mig att jag tänkte mer på jobbet, måndag och allt, än på Gottfrid. Idiotiskt men sant. Tänkte helt ärligt att det är bättre att han går till skolan och att de ringer om han inte orkar. Detta för att jag tycker det är asjobbigt att ringa till jobbet, tror att de tror att jag inte vill jobba, att jag hittar på  
Osv. Jag VET att det inte är så och jag borde strunta totalt i det. Om jag anser att Gottfrid behöver vara hemma så räcker väl det!!! Nejdå, jag ska vara så himla duktig så jag är beredd att låt det gå ut över barnen. Sjukt. 

Nu är han piggare idag och börjar bli rätt uttråkad så imorgon är det nog dags att gå till skolan.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress