jullovets sista suck
Kan se tillbaka på julledigheten med en skön känsla i kroppen.
Verkligen återhämtning. Ingen julhysteri utan ren och skär harmoni.

Umgåtts med människor jag älskar och som står mig nära.

Hunnit med leklandet, framtidsmuseet, bio x 2, tur till Stockholm och lillebror, flera roliga kvällar med sång och musik, spelkväll med Agnes och Linus, tränat lite lagomt ......ja, har haft det härligt helt enkelt.
Den enda som jag inte sett till så mycket är Jullan. Hon har fullt upp med sitt jobb och sina kompisar, precis som det ska vara när man är 18 år och livet leker.
Mamsen saknar såklart men är himla glad för hennes skull.

Imorgon är sista semesterdagen och då blir det en liten shoppingtur med Agnes. Sen blir det till att välkomna vardagen. Känns trots allt helt ok. Att vända tillbaka dygnet blir den största utmaningen. Varken vi eller Gottfrid har klivit upp före 09 en enda morgon :-)

Marie: Jag kan inte kommentera din blogg med telefonen. Vill ändå säga att jag inte är det minsta förvånad över chefens ord. Saknar dig som arbetskamrat men är himla glad att ha dig som vän. Du är värd den där buketten x 10 :-)

Marie

Tack snälla du! Att ge sig själv lite uppskattning var inte så dumt. Du borde prova!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress