140516
Äntligen Fredag och äntligen sol.
Efter en ganska tuff dag på jobbet var jag rätt bombad när jag kom hem. Hade svårt att skaka av mig sista samtalet och det fanns kvar i hela kroppen.

Det fick bli en springtur. 5km spåret i mellsta och voila....känslan blev en helt annan.
Sprang av mig den jobbiga känslan, sprang av mig jobbet och rakt in i fredagskänslan.

Det är det som är så fint med löpning och träning i största allmänhet, det är som terapi. Åtminstone för mig.

Gillade revbensspjäll till middag, en öl till det och sen film och Cola i soffan. Jo det låter härligt och allt blev av.....utom filmen som bara lagade! Fick bli sängen istället.

Lördag och ledigt imorgon. Ska fixa husvagnen, plantera rododendron och fixa lite för om en vecka parkerar vi i Orsa för att lämna vagnen där hela sommaren. Det blir vår oas och ska bli super.

nu är det natta :-)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress