Ännu en dag
Idag blev en bättre dag. Fick även besök av finaste Elin. Som hon kämpat och nu får hon äntligen lite välförtjänt vila innan bebisen kommer. 

Kommer sakna henne på jobbet såklart! 

Vi roddade ihop dagens alla vedermödor och det blev ände även på tisdagen. Imorgon har vi klarat halva veckan så det reder sig den här tuffa perioden också. Men jag ska erkänna att jag är trött och att jag har haft semester det har jag redan glömt sen länge. 

Längtar till Orsa men får stilla mig ända till nästa helg. Denna som kommer jobbar micke. Jag och Gottfrid ska fiska kräftor på fredag kväll med familjen Eriksson. Det ska bli kul. 

Nu är det i alla fall kväller
Ellen

Det är lugnt, jag tog glatt över skitdagen du hade igår när jag stämplade in 14.27 idag. Allt har krånglat precis hela kvällen. Trodde den skulle ge sig då jag äntligen fick stämpla ut 00.00, pustat ut och sätter mig glatt på cykeln. Då har jag inte en enda fungerande gatlampa förens jag kommer över höngbron och fick lotsa mig fram med hjälp av telefonens ficklampa.
Håller tummarna på att en tredje part tar skitdag i morgon så vi slipper!!

Svar: Ja men då lämnade jag den i goda händer och jag tycker vi gjort vårt på den fronten😀
Frida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress