What a week
Imorgon är det Fredag och det känns otroligt skönt. Veckan har varit minst sagt körig Men även innehållit trevligheter. 

Igår hämtade Agnes Gottfrid på fritids så att jag skulle hinna hem och hänga med på träning. Körde Medelpass med Annelie Ö och alla som upplevt ett sånt pass vet vad jag menar när jag utbrister MY GOD!! Trodde min sista stund var kommen. Men sen kom belöningen, tacobuffe på liljan. 49 spänn, nästan gratis och det blir plötsligt en förlustaffär att göra egen tacos. 



Sen åkte vi och fixade en ficklampa inför kräftfisket imorgon. Gottfrid åt värsta glassen medan jag stog över den. Tog nämligen på mig en skjorta som måste krympt i tvätten eller nåt. Att knäppa den var uteslutet om jag ville ha knapparna kvar! Herregud, antingen får jag slänga ut tvättmaskinen som krymper kläderna eller sluta glufsa i mig obegränsat med godsaker! 

Idag stressade jag hem efter jobbet, fixade maten, kastade i mig en portion och drog till frissan. Alltid lika trevligt. En timmes ompysslande, snick snackande och avkoppling. Impulsköpte ett schampo mot min kliande hårbotten och for sen till Maxi. Hem och hjälpa micke med städningen som var i full gång. 

Sen blev det kaffe på vår "nya" altan. Blev riktigt bra och plötsligt blev den inbjudande. 




Där sitter han, byggare Bob och tar sig en välförtjänt pilsner. 

Nu ligger jag här som en hög efter att ha hittat ett köttfärspaket i kylen som behövde tas om hand. Blev en hög med köttbullar. 


Imorgon laddar vi alltså för kräftfiske, spännande.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress