Comeback
Idag gjorde jag comeback i skidspåret efter sisådär 20-25 år. 

Som barn och i tonåren tävlade jag i längdskidåkning. Ja, det låter häftigare än vad det var. Jag var aldrig nån stjärna, haha. Men jag trivdes i spåret och på alla läger och tävlingar. 

Förra helgen inhandlades skidor, och är det nåt positivt med att vara lite snål, så är det att om man köper nåt som kostar mer än en tusenlapp så ska det banne mig användas. 

7 km lyckades jag skrapa ihop. Fasen så jobbigt åt armarna!!!

Jag var helt slut och inser att jag inte kommer undan stakmaskinen på gymmet!!

Lunch på Ugglan och björnen, lördagsgodis, bastu och glögg på det. 

Gottfrid har varit världens snällaste och gladaste idag och han åkte lite skridskor i ishallen medan jag skidade. 

Nu är det Gonatt för imorgon kommer Julia och Niclas upp till skidspåret så jag kommer inte undan. Det blir några kilometer till.




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress