Får, träning och solsken
Ja så kan man sammanfatta denna Söndag. 

Sovit som en kratta som vanligt. Förstår inte, men jag somnar gott och vaknar mitt i natten, mellan 02-04 och sen sover jag väldigt ytligt och oroligt. 

Imorse strax efter 7 ringde Julia. Hon hade klämt fingret i kassaskåpsdörren på jobbet och hade skapligt ont. Fingret är sig inte riktigt likt längre. Så här såg det ut mitt på dagen


Nu är det större och mer blått! 

Hon tragglade igenom arbetsdagen och mötte upp Micke. Gottfrid och det här galna fåret 

Fåret Shaun filmen stod på programmet för dom. Själv for jag och veckohandlar på Maxi. Hade lite tid för mig själv och den tillbringades ihop med dammsugaren och vips så var biobesökarna hemma igen. 

I förmiddags var jag och Agnes till gymmet. Det blev ett segt pass med en seg kropp. Jag får inte fart på den riktigt. Och när jag ska kunna återuppta konditionsträningen det förstår jag inte. 
Hostat i 8 veckor och Gottfrid i 10 veckor. Han kräks fortfarande ibland. Segt skit den här kikhostan. 

Nu har vi ätit Söndagssoppa och jag har dött i soffan i väntan på sängdags. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress