Friluftsdag
Det har vi haft idag, i Amsberg. 
Vid 13 for vi ut dit. Tillsammans med Familjen Eriksson åkte vi på skoter och fyrhjuling till en grillstuga i närheten. Medan Nisse och Carina eldade för grillning, gjorde jag premiär på skoter. Aldrig kört själv innan, men roligt var det och när jag tyckte jag körde fort så blåste lilla Agnes förbi mig över sjön så snön yrde. 

Gottfrid åkte med sin favorit, och det var inte jag utan Linus, och var nog just då världens lyckligaste pojke. Som han väntat på denna dag. Fick åka på räcern och fick till och med köra ett par hopp. 

Korvgrillning, bobåkning bakom skotern,  en fin skoter tur genom skogen och som avslutning fika hos Erikssons. En fantastiskt rolig och mysig Söndagseftermiddag som jag gärna gör om. 










Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress