Göre er icke besväret
Nej. Ring inte KVC och rådgör om er hosta som pågått ett par dagar. Även om den gör er sömnlös, även om det är besvärligt. Visst vid tecken på lunginflammation kan det gå för sig. För övrigt, räkna inte med mina empatier! 
Jag har inget till övers för det, så gör er inget besvär. Drick vatten, slemlösande och fortsätt hosta! Själv har jag gjort så i 10 veckor och precis när jag började få lite hopp om att det var över......ja då tog den nya friska tag och drog med sig astman som en extra bonus. 

Så, tillbaka på ruta ett, där vi var för 10 veckor sedan med tungandning, rossel, pip och en djävulsk hosta. 
Tackar ödmjukast för att jag inte kiknar i alla fall. Alltid nåt! 

Vill verkligen inte sjukskriva mig, hela kroppen protesterar och vill å en sidan vara igång och jobba. Men å andra sidan vill den bädda ner sig och dra nåt över sig! Dagen på jobbet har varit rätt jobbig faktiskt, kanske måste erkänna mig besegrad! 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress