Jag är såld
Ja, jag är helt såld på skoter och skotercross.  Vilken rafflande sport, spänning på högsta nivå tills sista kurvan är tagen och sista hoppet hoppat. De som såg oss idag i skogsdungen i Svartnäs måste ha haft roligt. Agnes skrek, jag skrek och vi sprang mellan de båda sidorna av dungen som två skenande duracellkaniner. Åtminstone under C finalen och också under B finalen. 

Vår Linus, ja han räknas också som en av våra ungar, han körde skiten ur eliten skulle man kunna säga. Bland storfräsare med trimmade skotrar kom han på en fin fin 13:e plats av 48 åkare med sin otrimmade skoter. Det är beundransvärt och riktigt riktigt bra. 
Jag är en stolt svärmor idag! 




Agnes övningskörde oss dit imorse



Gottfrid hittade sig en skoter och förklarade att "först ska jag ha en Polaris, sen ska Linus köpa mig en Skidoo" 



Och sen behöver morfar vinna en slant på Bingolotto. Haha.....

Och vi har haft en härlig dag och en mycket snäll och duktig pojke. Idag var han värd sitt Lördagsgodis. Inte ett enda gnäll trots en del väntan. Dock tog energin slut och godiset blev aldrig uppätet. 

Finaste Agneta i sin nya fina SnowGear dress




Tupplur på hemvägen....


Och koma under mello....

Mitt tredje hjärta hon har jobbat hela långa dagen 



Det fjärde, ja han är också såld på skoter


Och lätt vindögd......hehe

Många hjärtan har vi berikats med 





Nu är det godnatt för denna tant. Hoppas ni haft en fin hjärtedag för det har jag ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress