Bra statistik
Jovars....idag tror jag att jag slog rekord,  över 30 stycken som läst min blogg. Tack för att ni tog er tid och lite kul ska jag erkänna att det är att ni tycker om att läsa det jag skriver. 

Någon toppbloggare blir jag nog aldrig och 30 läsare skulle nog i de kretsarna anses som ett nederlag. Men jag är glad  i alla fall. 
Ännu roligare om ni lämnade ett litet avtryck då och då så jag vet vilka ni är. 

Idag är det Torsdag, även om dagen lider mot sitt slut. Torsdag innebär städdag i det här huset och det har det gjort i över 10 års tid. Det är perfekt, inget tjafs, är det Torsdag då städar man, punkt! 
Micke börjar med toaletterna, jag tar köket och tvättstugan. Jag dammtorkar, han dammsuger och sen svabbar jag av golven. Det går som en dans och är klart på nån timme. Så himla skönt att komma hem på Fredag och ta helg i ett rent hus. Sen blir det fredag kväll och Lördag och då märks det knappt att det städats....haha. 

Ska erkänna att jag fuskade med tvättstugan idag, det är så mycket annat än kläder och tvätt därinne. Det ska sopsorteras, verktyg ska förvaras liksom målarfärg och städartiklar. Och sen lite skor och ved och Gud vet vad....

ingen vacker syn!!
Men jag lovar att återkomma inom någon dag med en bild på hur det ska se ut därinne. Och nu har jag sagt det offentligt. 

Nu ska jag sova min skönhetssömn och imorgon är det Fredag .......tjo
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress