Hopp om vår
Fick tulpaner av mamma och pappa igår. Älskar tulpaner, de ger hopp om vår och dom står här på köksbordet så fina. 


Hade beställt gardiner från Jotex. När man inget annat har att göra om dagarna kan man surfa igenom reasidorna på nätet och klicka hem lite billiga grejer. Gav dryga 100 lappen för dessa


Tog hjälp av Micke som fick kroka ner julgardinerna och krokade upp de nya. Fönstertvätt och städ får vänta tills jag är frisk, och framförallt när jag kan röra mig obehindrat. Men julen är till slut ute i detta huset också. 

Nu har jag pulat i mig kvällsmåltiden som består av Ipren, Alvedon, omeprazol, Cocillana och till sist min astmamedicin. Levern har lite att jobba med, själv tänkte jag försöka sova

God natt 😴
Marie

Ditt kvällsmål verkar smaskens...
Tulpaner är verkligen grejen, vår nalkas och snö ska komma! Härliga tider. Krya på dig nu så vi kan ta en utesväng så min lever får jobba lite också! Kraaam

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress