Skön söndag
Njuter av ännu en ledig dag. Vaknade till strålande solsken och gnistrande snö. 
Vi packade bilen med tefat och bobb och drog till plättbacken. Gottfrid ville prova sin actionkamera och den monterades på hjälmen. 


Vet inte hur jag tänkte men jag har inte en enda bild från pulkabacken!! 

Agnes och Linus var ute på skotertur och hon visade sina nya fina vinterkläder. Snyggast i vinter måste jag säga 👍

Jag har för övrigt köpt mig ett par rekorderliga vinterskor och kan garantera att jag inte fryser om fötterna dessa. 


Väl investerat!! 
Jag och Gottfrid har tittat på filmerna från backen och kan konstatera att kameran funkar bra, gäller att ställa in den rätt bara. 

Micke ringde dom efter, Green Cargo behövde honom återigen och han fick rycka ut lite hastigt och lustigt. 

Nu har jag röjt lite och dammat köket, det är inte bara fördelar när solen skiner, den lyser nämligen upp varenda litet dammkorn. 
Plockat med tvätt och dammsugit. Sitter ned en kaffekopp och mitt pussel. 


Ska åka och veckohandla snart.....om jag hittar orken! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress