Vara eller inte vara....
Senaste månaden har det blivit många inlägg. Ett resultat av att vi varit hemma mycket och haft allmänt tråkigt. 
Läsarna har blivit några fler också. Frågan är bara, ska jag fortsätta, finns det någon mening i att skriva om sin allmänt väldigt vanliga vardag? Lite gnäll, lite sjukdom, födelsedagar, vardagssysslor osv. Kan jag kanske med fördel skriva min dagbok som jag har för mig själv. Papper och penna ni vet. 

Ja, jag vet inte. 
Började ju skriva under byggtiden. Mycket för att dokumentera bygget och för att kunna dela erfarenheter, positiva och negativa, kring det. 
Bygget är ju klart för några år sedan och vi har bott in oss i huset. Vi har ju faktiskt redan hunnit med en omtapetserande och en ombyggnation så helt klar blir man väl aldrig så länge man äger ett hus. 

Av bara farten har jag fortsatt skriva om ditt och datt. Mycket helt ointressant och meningslöst. Men en del Saker har jag velat dela med mig av. Till alla som vill läsa. 

Det blir nog så att jag fortsätter med det. Kan verka tonårsaktigt att ha en blogg men jag tycker om att skriva och min tanke är att försöka hitta en röd tråd. Att skriva mer intressanta inlägg om aktuella saker som kan röra oss alla.

På senaste tiden har det varit mycket kring kikhostan vi drabbats av och som envist biter sig fast. Mycket har såklart skrivits i frustration över att det aldrig tycks finnas någon ände (trots att jag vet att det finns en ände och att jag ska skatta mig lycklig som bara har kikhosta och inte nåt annat kroniskt) . Men en del har jag faktisk skrivit för att andra som ev drabbas kan läsa, erfarenhetsutbyte helt enkelt. 
Det enda jag har kunnat läsa om vuxna med kikhosta är att det bara yttrar sig som långvarig rethosta. Detta stämmer inte i mitt fall. Jag har haft exakt samma förlopp som Gottfrid med både kikningar och kräkningar och försämrad astma. Klippkort på jouren och vakennätter. 

Ja, så tänker jag och återkommer med både vardagsinlägg, allmänna inlägg och den som vill läser och ni andra låter bli. 

Hej från mig!


Vy över gäddtjärn, ett underbart ställe i skogen där pappa har en liten stuga. 
Ellen

Jag hoppas att du fortsätter skriv, det är kul att följa vardagslivet i borlänge då vi så sällan ses 😊 allmänt dravel är aldrig ointressant att läsa om :) kanske får hosta liv i nån gammal blogg jag också som kompensation till tonårsnojan :) jag börjar ju också bli lite till åren..

Och åååååh vad jag blev att längta till sommardagar vid stugan!!

Marie Hysing

Klart du ska fortsätta skriva! Blir så glad när jag ser att det är ett nytt inlägg. Kul att få se bilder och kika in i ert vardagsliv och levende!Krya på dig nu. I din takt. Inte jobbets eller nåt annat. Glöm inte det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress