Löpträning
Idag hade Julia övertalat mig att hänga med på ett löppass i Mellsta. Agnes fd fystränare ska bli friskisledare och behövde deltagare i ett övningspass. 

Efter söndagens nära-döden-upplevelse var jag övertygad om att detta skulle bli detsamma. 
Knallade upp till mellsta i regn och passet körde igång. 
Uppvärmning....överlevde
Löpteknik......överlevde och det var roligt. 
Intervaller, 1 minuters med 1 minut vila x 6......överlevde, om än vääääldigt flåsigt
Intervaller, 30 SEK med 30 SEK vila x6......ÖVERLEVDE

Nerjogg Och stretching. I solsken och lyckokänsla! 

Vilken känsla, mår så himla bra just nu. Är lite hög och rusig av kicken det gav. Att kroppen börjar orka igen, att jg känner mig frisk och stark. Vilken oerhörd lyx det är. Hosteländet är väck och kroppen håller. Känns som högvinsten. 

Får faktiskt dåligt samvete. Jag gnällde över hosta och luftvägar, att inte kunna träna eller orka som vanligt. Tänk vad många som har det så alltid. Olika sjukdomar som gör kroppen begränsad. 
Jag blev frisk och borde hållit truten. Bortskämd, ja det är vad jag är. 

Nu uppskattar jag nåt helt otroligt att få vara frisk och stark och kunna använda min kropp fullt ut.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress