Fredagsmys
Ja, äntligen Fredag och jag fick återse maken efter i stort sett en hel vecka där vi gått omlott. 
Nåväl, åtminstone för en timme eller två innan han kröp in i sin lilla lya med en granne och några instrument. 

Slutade tidigt idag och ryckte med mig Agnes till Mellsta. Hennes uppgift fick bli att agera hare. Två varv på 2,5 km spåret och 1 km jogg hem släpade hon runt gamla mamma på. 
Tunga ben men skönt. 
Firade med mat på Taco bar😀

Nu kaffe brasa och lite skönt fredagsmys. 

Imorgon är det Louises tur att fylla år....25 närmare bestämt. Inte klokt vad tiden går. Hon hade precis fyllt 9 år när vi träffades första gången. Och JAG var 26!!!! Känn på den. 
My god..... Lilla Lollo. Minns henne där i trappen  julafton 1999, nyfiket gluttande när jag klev innanför dörren. Mörkblå klänning hade hon och rosetter i håret ❤️ 
Stort grattis på din dag! Jag hoppas dom där som väsnas i garaget firar dig ordentligt😀 
Om temat för festen är skogens väsen så behöver dom ingen maskeraddräkt, jag kallar dom för OVÄSEN 😂😂😂






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress