Tabata
Tabataintervaller stod på programmet ikväll på springträningen. 20 sek löpning  10sek vila x 8
Upprepa skiten fyra omgångar och sen, sen är du död!! Åtminstone känns det så. Men nu känns det prima. 

Det är ju så att när barnen blir stora så får man ta varje chans att umgås med dom. Att då släpa med dom på löpträning är ju en variant. Ganska bra, förena nytta med nöje och att de vill träna löpning med gamla mor är man ju tacksam för. 
Jag har ju dessutom släpat med en av mågarna också 😅 
Kul är det i alla fall att göra nåt med ungdomarna. Idag var det jag och Julia som åkte dit. Niklas är förkyld och Agnes var på jobbet. 
Micke är också på jobbet....som vanligt, dygnet runt! Louise var snäll och ryckte ut som barnvakt till lillebror en stund. 

Det är väl tur att vi har våra stora barn💕

Nu har jag landat i soffan, laddar för tvätthängning och sen bädden. 



Ellen

Åh vad du kommer få panik när du måste vänta på mig i timtal vid varje mållinje detta år 😂

Ellen

Åh vad du kommer få panik när du måste vänta på mig i timtal vid varje mållinje detta år 😂

Svar: Nej det tror jag inte alls, det är långt till lidingöloppet och om du frågar pappa så kan du vara säker på att springa ifrån mig, han tänkte visst anlita Missing people 😂
Frida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress