Lucia

Inte en lucia jag sett idag, inte en lussebulle har jag ätit. Men i Söndags såg jag både lucia, käkade lussebulle och pepparkaka så det får duga. 


Slutade kl 13 idag. Det är skönt på riktigt. Hann ner i gymmet på jobbet en sväng, åkte och handlade när jag kom hem, lagade mat i godan ro. Julia kom och käkade isterband med oss och vi satt en bra stund vid bordet efter maten. Kl var bara 17,30 när vi packade in skidorna i bilen och drog till mellsta. 

2,2 km fixade Gottfrid utan större problem, sen väntade han i bilen när jag och micke tog ett varv i lite högre fart. 
Skönt med frisk luft men efter gymträning OCH skidtur så är jag rätt mör. 

Siktar på en tur själv imorgon, behöver nöta på lite inför kortvasan. Ska försöka åka 1,5 mil i helgen få se hur det går. Lite mer spår att välja på i grönklitt. 

Annars har jag precis klickat hem sista julklappen. Bara julklappsspelet kvar nu. 

Känns fint. 
Men nu är det kväller här på pastorsgatan. Sista sprutomgången på veckosprutorna för Gottfrid imorgon( hoppas vi) och sen kan vi äntligen börja träffa hundar, och släktingar!

En liten tomte och tomtemormor för sisådär  5 år sedan kanske🎄🌟

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress