Det drar ihop sig.....

Verkligen, på riktigt drar det ihop sig. Jag drömmer om det på nätterna, räknar timmarna tills det är över, och våndas...... Ja, våndas fruktansvärt. Kallt, blött, strömt, bottenlöst..... Men folk har överlevt detta i många år. Vet faktiskt inte att jag hört talas om nån drunkning.
Vansbro tjejsim!

Imorgon ska jag simma ett pass, måste få igång kroppen efter sjukdomen. Är inte helt återställd, hostar och hackar, fick dessutom halsont igår. Det har dock släppt nästan helt nu och jag räknar mig som nästan frisk.

Kryper snart ur skinnet om jag inte får träna. Har vant kroppen med mellan 3-5 motionspass i veckan och har nu inte motionerat på två veckor. Ve och fasa, godissuget är enormt, rastlösheten påtaglig.... Jag behöver träna för att få kropp och själ i harmoni.

Igår var vi och inspekterade Agnes och Linus hem. Och idag har jag varit och jagat på Julia lite....hehe. Vi har borrat och skruvat och dammat.
Tomt som tusan hemma i huset men njuter av att umgås med mina fina stora tjejer och är så glad och tacksam att de har det bra och är lyckliga med sina liv.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress