Nu är det gjort

Mitt livs utmaning, Vansbro tjejsim,
Veckor av ångest, sömnlösa nätter och vånda till trots så är det nu simmat och klart. 27 minuter och 47 sekunder tog det sen var det över.

Jag är så sjukt nöjd med min insats och så stolt över mig själv att jag vågade.

Simma i bassäng är en sak, att vara bra tränad ger kanske viss fördel, men att vara rädd och ändå kasta sig i älven, motströms, utan tillstymmelse till botten, det är en helt annan. Då spelar träningen ingen stor roll.

Jag är bra! Idag får jag tycka det.

Mina simkamrater gjorde också en fantastisk prestation idag. Julia är dessutom klar med tjejklassikern. Stort grattis till det.

Jag och Ellen har nu avverkat gren 1 av 4.

Hejja oss

Marie Hysing

Grattis!!! Du ÄR bäst!!!🎖🎗

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress