Fredag
Bra start på helgen. 
Micke tog sitt förnuft till fånga och sa nej till extrajobb ikväll. Insåg att han är på tok för nära kaklet. 
Istället hängde han med kollegorna på After Work vilket jag tyckte han gjorde helt rätt i. 

Jag slutade tidigt, lämnade Gottfrid i Julias vård och åkte till gymmet en sväng. Det var asmycket folk och inte särskilt roligt. Precis som väntat. Känns bra nu dock och det var ett tag sen jag var där. 
Det tar emot lite att gå in, vill hellre motionera utomhus och har åkt en hel del skidor i vinter och nu har ju också Runacademy startat varje Tisdag. 

Efter en dusch åkte jag till Julia med en hög med pizzor. Fick på så vis ungdomligt sällskap vid middagen. Julia, Niklas, Hanna och Gottfrid var utsvultna. Och jag kan också skriva under på det. 

Nu har jag landat i soffan, krupit under filten, tänt en brasa och väntar på lets dance. 

Helgen är helt oplanerad och det känns skönt. Har en längtan hem till byn men Gottfrid är kroniskt snuvig och hes och det tar emot att utmana allergin. Att tillbringa ett par timmar i samma byggnad som Sally verkar vara vad han tål. Sitter och nyser bredvid mig och då har de inte ens varit i samma rum. 

Julia kommer snart och gör oss sällskap, Sally får dock stanna hemma. Det räcker med allergener för idag. 

Bra start på helgen😍
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress